Top articles
-
توسعه استراتژی های CRM
می توان راه حل ها و استراتژی های توسعه CRM را اینگونه تعریف کرد:"برنامه ای است در سطح بالایی از فعالیتهایی که توسط مردم تنظیم می شود و فرآیندها و تکنولوژیهایی که برای بدست آوردن اهداف مرتبط با مشتری مورد استفاده قرار می گیرد" تحلیل وضعیت توسعه و گسترش...
-
مدیریت بازاریابی با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار CRM
مدیریت بازاریابی امروزه برای همه کسب و کار ها با هر اندازه امری بسیار مهم و حیاتی است، بسیاری از کسب و کار ها برای فرآیند ها و اتواسیون خود از ابزار های نرم افزاری استفاده می کنند. یکی از ویژگی این ابزار ها، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل مشتریان و کسب...
-
CRM گزارش لحظه ای از سیستم فروش
چرا نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک معجزه می کند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است سوال بنیادی تری را بپرسیم. کسب و کارهای کوچک را چه چیزهایی بزرگ و سرحال می کند؟ این نوع از کسب و کارها به چه چیزی نیاز دارند؟ مطمئنا همه در جواب هم نظریم. مشتریان بیشتر،ثبات...
-
مدیریت به برنامه ریزی و استراتژیهای بازاریابی
در دنیای پر چالش امروزی که فضای تجاری بیشتر از گذشته رقابتی و غیرقابل پیش بینی شده، شرکت ها برای ماندگاری و حصول به اهداف تجاری ناچار به استفاده از رویکرد های متعالی و توسعه ى شایستگی ها و قابلیت های خود در مواجهه با عدم اطمینان هستند. اندیشمندان و متخصصان...
-
منظرهای روش ارزیابی متوازن
در مدل عمومی ارائه شده توسط کاپلان و نورتون در کتاب اول آنها یعنی Balanced Scorecard که در سال 1996 منتشر شد، برای ارزیابی عملکرد سازمانها چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، و یادگیری و رشد، پیشنهاد شد. برای انتخاب اهداف و سنجه های مربوط به منظر...
-
مدیریت بازاریابی و فروش از طریق ارتباط با مشتری
در مدیریت بازاریابی و فروش تنها امور دارای اهمیت ، عبارت است از نقاط تماس مشتریان با ارتباطات ،محصولات و افراد شما . از دید مشتری ، این روابط متقابل با شما یعنی برنامه ی بازاریابی . ما این موارد را نقاط قوت می نامیم ، و اکثر آن ها در برنامه یا بودجه ی...
-
چرا استفاده از CRM یک نیاز ضروری برای تمام کسب و کارها است ؟
از اینکه استفاده از CRM یک نیاز ضروری برای هر کسب و کاری در هر ابعاد و اندازه و هر زمینه فعالیتی است هیچ شکی نیست پس برای اینکه متوجه بشید که استفاده از CRM تا چه مقدار کسب و کار شما را متحول میکند با ما در ادامه این مطلب همراه باشید مفهوم CRM CRM مخفف...
-
الزامات و امکانات پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
برای پیاده سازی یک نرم افزار CRM ابتدا بایستی یکسری از امکانات و الزامات را برای کسب و کارتان فراهم کنید، آیا تاکنون به آنها فکر کرده اید؟ یک نرم افزار CRM در چه صورتی بهترین و بالاترین بازده را برای یک کسب و کار خواهد داشت؟ آیا تمام نرم افزارهای CRM...
-
11 اشتباه اصلی در فروش که باید از آنها پیشگیری کنید
پیشگیری از اشتباهات بزرگ فروش نیازمند صرف زمان برای تحقیق و برنامه ریزی و نیز شناخت زاویه دید مشتری است. اگر بتوانید مدیران را در این مسیر با خود همراه کنید می توانید ایجاد سیستم فروشی کارآمد را تضمین کنید. پس تلاش کنید از این یازده اشتباه در فروش جلوگیری...
-
کاربرد اپلیکیشنها در کسبوکار
همه ما کمابیش داستان تولد شبکه اجتماعی فیس بوک را شنیده ایم و رشد سریع آن را با پیوستن میلیون ها کاربر به آن شاهد بوده ایم. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تا مارچ 2015 به 1.44 بیلیون نفر و درآمد آن تا انتهای سال 2014 به 12.466 بیلیون دلار رسیده است. با...
-
CRM فقط یک Excel بهتر نیست
چرا برخی از سازمان ها در پیاده سازی CRM شکست می خورند و چگونه یکی از آنها نباشیم CRM فوق العاده است اما معجزه نمی کند. برای بهره بردن از مزایای CRM باید آنرا به درستی پیاده سازی کنیم. خوشبختانه انجام این کار ساده است. اما متأسفانه همیشه هم نمی توان این...
-
Customer Loyalty Programs
Lance Walker is the CEO of Loyalty NZ, the company that runs New Zealand's largest and most successful coalition loyalty programme, Fly Buys. Lance will be exploring how loyalty programmes have become a very common marketing strategy, with most businesses...
-
چند ایده برای اینکه بیشتر بفروشید
فعالیت های فروش را مدیریت کنید فروشندگان شما افرادی بی عیب و نقص نیستند و ممکن است برخی قرارملاقات ها، جلسات و تعاملات با مشتریان را فراموش کنند. نرم افزارهایی مثل CRM مایکروسافت می تواند موعدهای مهم را به تیمتان یادآوری کرده و هر کاری که انجام می دهند...